فراخوانی با چاشنی بی‌اخلاقی 
کد خبر: 4156421
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

فراخوانی با چاشنی بی‌اخلاقی 

یکی از مراکز آموزشی سطح شهر تهران، در فراخوانی برای جذب متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزش قرآن، بدون اطلاع اساتید شایسته این حوزه، با بی‌اخلاقی از نام‌ آنان در تبلیغات خود بهره گرفته است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار ایکنا، اخیرا تبلیغات دوره کارگاهی تعلیم و تربیت مدرس تجوید قرآن، از دوره‌های‌ آموزشی «مدرسه تابستانی تهران»، آن هم با ادعای تدریس سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت، استاد مسلم آموزش تجوید و مؤلف کتاب حلیة‌القرآن و اعطای گواهینامه معتبر منتشر شده که پیگیر جزئیات آن شدیم.

در تماس با سیدمحسن موسوی‌بلده به منظور دریافت کم و کیف مباحث این دوره آموزشی با موردی دور از انتظار مواجه شدیم. موسوی‌بلده، از الصاق تصویرش در این بنر تبلیغاتی و معرفی به عنوان مدرس این دوره آموزشی اظهار بی‌اطلاعی کرد! و اظهار کرد: هیچ تماسی مبنی بر دعوت او برای تدریس در این دوره آموزشی صورت نگرفته است.

موسوی‌بلده از ایکنا این درخواست را داشت تا مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کند. او الصاق تصویر و درج نام بدون اطلاع فرد را یک بداخلاقی توصیف کرد و خواستار شد تا این مجموعه‌ها به چنین رفتارهایی که در شأن مراکز فرهنگی نیست، پایان دهند.
فرهنگسرای مهر
بررسی‌های بعدی خبرنگار ایکنا حاکی از آن بود که چنین تبلیغاتی با بهره‌برداری از نام و تصویر یکی دیگر از اساتید شناخته شده آموزش قرآن، استاد بهروز یاریگل نیز صورت گرفته است و ایشان نیز چنین اعمالی را بی‌معنی و خطا برشمرد.

فراخوانی با چاشنی بی‌اخلاقی 

مؤسسه آموزشی شهر وابسته به سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در قالب مدرسه تابستانی تهران، چند سالی است به اجرای دوره‌های آموزشی متعدد فرهنگی و هنری اقدام کرده است و تبلیغات دوره‌های آموزش قرآن این مدرسه طی تابستان امسال از سوی فرهنگسرای مهر در حال نشر است.

ایکنا آماده دریافت پاسخ سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران است.


صدیقه صادقین

انتهای پیام
captcha